Sunday 6 October 2013

Canvas tassen

Canvas tassen oftewel katoenen tassen vind ik erg leuk. Het is heel erg makkelijk om mee te nemen en ik vind ze ook erg tof. Ik heb ze heel veel gebruikt in de zomer voor naar het strand of even snel als tas. Ook gebruik ik het heel vaak als ik naar de stad ga. In dit artikel laat ik jullie mijn canvas tassen zien en wat inspiratie :)




De canvas tas die je hierboven ziet heb ik nog niet heel erg lang. Ik weet niet of ik hem vaak ga gebruiken, maar ik vond de tekst wel heel erg leuk :) Hij komt van de Flying Tiger.


Deze tas vind ik ook erg tof. Het heeft een snor en ik vind snorren nog steeds leuk. Hij is wel stuk, maar  ik ben van plan om hem te gaan maken zodat ik hem weer kan gebruiken. Hij komt van de Flying Tiger.


Dan deze tas die ik heb gekregen voor mijn verjaardag. Het handige hier aan is dat er een 'klepje' bij zit. Eigenlijk heb ik hem nog niet gebruikt, maar ik wil er nog het infinity teken opzetten, omdat ik denk dat dat hem dan leuker maakt. Deze is zelfgemaakt.


Dan als laatste de tas van de Primark. En ja, ik vond dat kattenhoofd eigenlijk gewoon geniaal en weer eens wat anders, haha.

Ook heb ik nog wat inspiratie gezocht, want je kan natuurlijk ook een lege canvas tas kopen en hem zelf versieren!






Ik hoop dat jullie het artikel leuk vonden! Nog een fijne zondag :)

Liefs,

Tess

Wat vinden jullie van canvas tassen?

2 comments:

  1. Ik hou ook heeel erg van canvastassen, ik heb er zelf al aardig wat inmiddels :) Ik vind ze ook zo handig en je kan ze voor alles gebruiken! Die eerste van de Tiger heb ik ook, en bij de Monki hebben ze ook soms heel leuke! Fijne zondag, liefs!

    ReplyDelete
  2. Zulke tassen zijn echt super! Ik heb er een van de Hema en die was maar 1.75!!

    ReplyDelete