Monday 30 September 2013

Review: Mango body butter van The Body Shop

Vandaag heb ik voor jullie een review. Ik doe niet echt vaak een review, maar het leek me wel eens leuk om een keer te doen. Laatst heb ik voor het eerst een body butter bij The Body shop gekocht.  Ik wou er al een lang eentje, maar ik vond het eigenlijk te duur, want ik vind €16 voor een body butter best veel. Soms zijn er ook wel aanbiedingen met 1 + 1 gratis, maar ik heb het nog nooit gekocht. Nu was er ook een actie bij de body shop, maar dan alle body butters voor €10. Nog steeds vind ik dat erg prijzig, maar ze zijn wel erg fijn en ze ruiken super lekker! Ik heb de variant met mango.






Op de foto hierboven zie je hoe de body butter eruit ziet. Ik vind het eigenlijk net lijken dat hij al is gebruikt, maar dat is hij niet. Dit komt namelijk doordat eerst alles naar één kant was gezakt, maar dat wou ik niet. Ik ging heb schudden tot hij weer recht was, haha.


Hoe de body butter aanvoelt is verschillend per soort. Deze is veel dikker dan een bodylotion, maar wel iets dunner dan boter.

Pluspunten:

- Het ruikt lekker
- Voed goed
- Goed uitsmeerbaar


Minpunten:

- Het is aan de prijs.
- Het trekt niet super snel in.


Al met al raad ik je het heel erg aan! Met niet super snel intrekken bedoel ik dat je het beter niet kan opsmeren als je haast hebt. Maar gewoon lekker na een douche beurt is het erg lekker! Liefs, Tess

No comments:

Post a Comment