Monday 23 September 2013

5 Random loves

Heee, hoi. Vandaag is het weer maandag (ugh), maar toch probeer je er altijd het beste van te maken, haha. Gelukkig heb ik deze week veel uitval waardoor ik vaak het eerste uur vrij ben of wat eerder uit ben. Vandaag ga ik jullie 5 random loves laten zien. Dit had ik al een keer eerder gedaan, maar dat is alweer een hele tijd terug. Dus nu komt het er weer van. Ik hoop dat je het leuk vind!




De nivea lipbutter is echt een van mijn favoriete lipbalms. Hij ruikt lekker, hij werkt fijn en eigenlijk is er alles fijn aan. Ook voor als het kouder word is een goede lipbalm echt een must-have. Dit is echt een aanrader!


Het bestaat eigenlijk al best lang, maar ik had het nog nooit uitgeprobeerd. Toen ik in de stad was met een vriendin dacht ik: ''Laat ik het eens proberen!''.  En eigenlijk ben ik er heel erg tevreden over, want alles gaat er makkelijk en snel af. Ik denk wel dat als je heel veel je nagels lakt dat hij best snel op gaat.


Dan dit kussen van de Primark wat jullie ook eergisteren in de shoplog van de Primark konden zien. Ik vind het erg leuk, maar het maakt mij bed ook leuker, haha.


Dit boek ben ik nu aan het lezen en tot nu toe vind ik het een leuk boek. Het boek is ook verfilmd dus als ik hem uit heb ga ik ook de film kijken. Het boek is best wel dik (528 bladzijdes), maar dan kan ik er ook wel even mee doen. Want sommige boeken heb ik gewoon echt te snel uit, haha.

Dan alweer de laatste favoriet: pepernoten! Eigenlijk ook wel kruidnoten genoemd, maar ik noem ze pepernoten.  Jammer genoeg heb ik nu niet een foto van pepernoten, want ik heb ze niet thuis. Maar dat maakt ze geen minder favoriet, want ik hou echt van pepernoten! Dit waren mijn 5 random favorieten al weer! Liefs, Tess

2 comments: