Tuesday 2 July 2013

1 JULY 2013

Gister was ik naar de stad geweest samen met een vriendin. Het was erg leuk en gezellig. Echt veel heb ik niet gekocht daarom niet een aparte shoplog maar in dit artikle zitten wel de dingen die ik heb gekocht, haha). Maar wat heeft de Hema dit jaar leuke schoolspulletjes :) Echt leuk! Dit artikeltje gaat een beetje over 1 Juli, I don't know. Meer dingen die ik leuk/fijn vind op dit moment haha.

Notebooks Volgens mij ben ik een beetje verslaafd. Haha, ik heb al best wel wat boekjes, maar ik heb er nog eentje gekocht ook al zijn die andere nog lang niet vol. Ik vind hem erg leuk doordat er ook zo'n soort van envelopje inzit. Hij komt van de Hema en deze heb ik trouwens gister gekocht :)





Stempels Ik ben weer een beetje in de stationary mood gekomen hoor, haha. Maar bij de Hema had ik ook nog 2 stempeltjes gekocht die ik echt super leuk vind! Ik gelijk op alles een stempel zetten, haha oeps. 


Eos lippebalsem Ik vind ze echt heel erg gaaf! Het is gewoon cool dat het een rond bolvormige iets is haha. Ook de geuren vind ik erg lekker, ook al zijn ze best sterk. Ik heb de smaken 'Summer fruit' en 'Sweet mint'.




Vandaag en morgen heb ik nog toetsen en dan is eindelijk de toetsweek voorbij! Daarna gaan we nog allemaal dingen doen en dan heb ik eindlijk vakantie! Sommige mensen hebben nu al vakantie en ik pas 13 juli, haha. Oh ja, en ik ben over 20 dagen jarig, haha. Dan ben ik eindelijk 13!

Liefs,

Tess

2 comments:

  1. Die notebook is superleuk! Ik zag 'm laatst ook in de winkel! (:

    ReplyDelete