Tuesday 25 June 2013

PERSONAL | Toetsweek

Mijn eerste toetsweek is begonnen! Echt leuk begon het niet, want gister gingen alle toetsen niet door. Dit kwam omdat er een jongen overleden was van mijn school. Dit maakte heel veel leraren en leerlingen verdrietig daarom zijn alle toetsen verplaatst. Vandaag gingen alle toetsen wel weer door behalve van de leerlingen die in zijn klas zaten. Ik had niet echt een vak waarvoor ik kon leren, ik had alleen cito's die jammer genoeg wel meetellen.

Het enige voordeel vind ik aan de toetsweek dat we elke dag vroeg uit zijn, haha. Dus dan hoop ik dat ik gewoon nog artikelen kan plaatsen want het is mij niet gelukt om vooruit te werken.



Zometeen ben ik van plan om even naar het winkelcentrum te gaan om de Fashionista te halen en de blogger special erbij. Ik ben er heel erg benieuwd naar! Daarna ga ik leren, het zal wel moeten... Gelukkig heb ik daarna eerst nog wat leuke dingen en boeken ophalen etc. en daarna eindlijk vakantie!!! Ik kijk er echt te veel naar uit, haha.

Liefs,

Tess

1 comment:

  1. Wat erg van die jongen! :O gecondoleerd!
    Ik kijk ook erg uit naar de vakantie. Hoe kan het dat jij nu al een toetsweek hebt eigenlijk? Is toch veel te snel? Liefs Luna

    ReplyDelete