Monday 10 June 2013

TIP | Een nagellak potje openkrijgen?

Nagels lakken is erg leuk om te doen. Gewoon lekker rustig, beetje een muziekje luisteren en ondertussen je nagels lakken. Je pakt een leuk kleurtje en je probeert het potje open te krijgen. Maar wat? Het lukt niet, hij zit vast!

Herkenbaar? Waarschijnlijk wel. Normaal gesproken ga ik het zelf 1000 x proberen, maar als het dan niet lukt ga ik naar m'n vader en als die er niet is naar m'n broer. Maar wat als die er niet zijn? Hoe krijg je dan je nagellak potje open? Hier een handige tip!





1. Pak een elastiekje

2. Doe het elastiekje om het nagellakje heen.

3. Kruis het elastiek.

4. Sal dat dan weer over het nagellak potje heen.

5. Herhaal dit totdat het elastiekje 'op' is.

6. Tadaa, het is klaar! Je kan je nagellak potje open maken!

Dit is heel erg handig en ook erg simpel. Zelf gebruik ik het altijd als ik een nagellakpotje niet open krijg. Hier nog een motiverende foto voor vandaag:


Liefs,

Tess

1 comment:

  1. He! Dit is handig zeg!!! :)
    Ik gebruik normaal altijd een tangetje ofzo, maar dan wordt het dopje van de nagellak zo lelijk, omdat hij dan beschadigd.
    Deze tip houd ik in gedachten :)

    ReplyDelete