Wednesday 5 June 2013

NEW IN | Amsterdam


In de vakantie (ja, long time ago, ik weet het) ben ik naar Amsterdam geweest om te shoppen! Het was heel erg leuk en ik heb veel gelopen door Amsterdam. Ik heb geen foto’s gemaakt maar dat kwam omdat ik mijn camera niet bij mij had.  Ik was hem niet vergeten, maar omdat ik vooral wilde shoppen leek mij een camera een beetje onhandig. Ik was van plan om veel te gaan kopen in Amsterdam. Met wat kom ik thuis: 4 (ik laat er 3 zien maar 1 ding is niet echt interessant: sokken) dingen.. Euhmm, ik wel verwacht dat ik iets meer zou gaan kopen. Maar de dingen díe ik wel heb gekocht wil ik graag aan jullie laten zien. 


Als eerst, dit leuke bloemen elastiekje. Dit kan je dan om je knot bijvoorbeeld doen en dat vind ik zelf heel erg leuk staan! Deze heb ik gekocht bij de River Island en kostte 6 euro.


Dan een zonnebril! Deze is gewoon lekker simpel, maar ik vind hem wel erg leuk. Bij mij staan de meest zonnebrillen niet, maar deze vond ik wel erg leuk staan! Deze zonnebril heb ik gekocht bij de H&M en kostte 4,95.


Haha, ik heb volgens mij alleen maar dingen gekocht voor in de zomer, haha. Maar de laatste tijd is het weer mooier, maar aankomende week wordt het nog mooier! Daar ben ik heel erg blij mee :) Maar ik heb dus dit hoedje gekocht bij de H&M voor 9,95.



Dan is dit misschien een beetje een onduidelijke foto, maar ik kreeg ze niet goed op de foto. Maar ik had in iedergeval witte all stars gekocht! Sommige mensen vinden ze heel lelijk, maar ik vind ze erg mooi. Ik heb de 'hoge'. Deze kostte 64,99.  Op deze foto zijn ze nog heel erg wit, maar nu is dat al niet meer zo, haha.

Liefs, 

Tess

No comments:

Post a Comment