Wednesday 12 June 2013

NEW IN | CHINA GLAZE

In de 'nagellakwereld' is China Glaze een erg bekend merk. Het staat bekent dat het echt een heel fijn merk is. Verder heb ik er nooit iets mee gehad, het was toch niet 'gewoon' in de winkel te koop. China Glaze is namelijk een merk wat je alleen online kan kopen, niet in het echt. Maar, ik mocht van mijn ouders iets bestellen, en dat heb ik ook gedaan! We hadden bij 2 verschillende webshops bestelt, en 1 is er dus al binnen. Dat waren mijn China Glaze lakjes! Ik ben er echt super blij mee!









Dit is een mooie rode kleur! De rode kleur die ik al had begon een beetje stroperig te worden, dus het werd tijd voor een nieuwe! Dit is 1203 Igniting love



Dit is een heel mooi kleurtje. Het is een beetje licht blauw maar ook wel weer turqoise . Dit is 1030 Kinetic Candy

Dit is echt een hele goed base- en topcoat! Ik heb hem al een paar keer gebruikt en hij is erg fijn! Dit is gewoon China Glaze First & Last.

Ik ben echt heel erg blij me de lakjes en ik denk dat ik in de toekomst meer lakjes ga bestellen!

Liefs,

Tess

Ik heb de China Glaze lakjes gekocht op http://enchantra.com

1 comment:

  1. Het zijn leuke kleurtjes! Ik zou eigenlijk ook base en topcoat moeten gebruiken, maar dat doe ik nooit. Te lui denk ik :)

    ReplyDelete