Saturday 15 June 2013

LIFESTYLE | True story

Woensdag is echt iets ergs leuks gebeurd! Iets wat je niet snel meemaakt, denk ik. Toen ik samen met Tahlia naar huis fietste, zagen wij drie vrouwen. Dat is niet echt bijzonder of zo, maar oké. Deze kwamen uit Amerika, New york. Ze zijn hier op vakantie in Nederland met een boot en met hun fiets. Ze gingen dus met een routekaart een rondje door de wijken heen fietsen, maar ze wisten de route niet (ze kwamen er niet uit). Waar de boot altijd aanlegt (ik herkende de naam al) woon ik ongeveer tegen over. Dus toen gingen Tahlia en ik tegen hun zeggen: ''Wij weten de route fiets maar achter ons aan!'' Zo gezegd zo gedaan, dus fietste Tahlia en ik voorop en volgde zij ons! Toen wij hun gebracht hadden, wouden ze ons heel erg graag bedanken. Wij zeiden gewoon: "Nee dankjewel, dat hoeft niet (in het engels)''. Maar ze wouden het toch heel graag geven, omdat ze ons heel erg graag wilde bedanken. Toen hadden we 10 euro gekregen! 5 voor mij, en vijf voor Tahlia. Ik vond dat echt heel erg aardig! Wij hebben besloten om het geld in Amerika te stoppen (Tahlia gaat in de zomervakantie naar Amerika) dat Tahlia er dan misschien wat leuks van kan kopen.


Ik heb nu eindelijk ook een nieuw vijfje!


En mijn broer is geslaagd! Het was heel erg spannend, maar uiteindelijk was hij toch geslaagd! Wij waren natuurlijk erg blij voor hem en hebben lekker taart gegeten :)

Deze foto heb ik eigenlijk van mijn zus gestolen :-) 

Nog een fijn weekend!

Liefs,

Tess


6 comments:

  1. Hahaha wat een ontzettend leuk verhaal en natuurlijk nog geweldiger dat je HET nieuwe vijfje hebt gekregen :) Ik vind ze er nog best nep uitzien eigenlijk omdat ik ze helemaal niet gewend ben, haha!

    ReplyDelete
  2. Ik vind Amerikanen echt zulke vriendelijke mensen! En gefeliciteerd met je broer :)

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd met je broer :) En super leuk verhaal! Cool van het nieuwe vijfje!

    liefs
    xoxo
    Shalane
    www.thefashionmoodboard.com

    ReplyDelete
  4. Wat leuk zeg hoe je aan het nieuwe vijfje bent gekomen! :) Liefs

    ReplyDelete
  5. Haha wat ontzettend lief van die mensen en van jullie natuurlijk om ze zo goed te helpen :)!

    Als je het leuk vind; upload dan vandaag je 3 favo artikelen die je afgelopen week geschreven hebt in mijn linkparty! Je mag hier vandaag vrij reclame maken inclusief een link en een foto naar jouw blog! Bij deze ben je van harte uitgenodigd om mee te feesten!

    Liefs van Rosie

    ReplyDelete
  6. Heey leuke blog! Ik kom hier dankzij Luna :3

    ReplyDelete