Friday 31 May 2013

PERSONAL: UPDATE

Hi! Dit word weer een persoonlijke update, omdat ik daar wel weer zin in had. De laatste tijd heb ik het heel erg druk. Iedereen geeft toetsen op dat ik elke dag ongeveer 2 toetsen op. Ook komen nu alle deadlines van boeken die je gelezen moet hebben, verslagen en nog veel meer. Erg vervelend! Maar nu nog 5/6 weekjes (echt school, daarna heb ik stranddag, rapport ophalen enz.) en dan eindelijk zomervakantie! Daar verlang ik heel erg naar, en vooral ook naar het mooie weer. Maar eerst nog deze weken school overleven en natuurlijk ook de toetsweek :(




Misschien als jullie mijn blog al langer volgen weet je dat ik op floorball zit. Misschien weet je niet wat het is, maar ik heb er ooit wel een blogpost over geschreven. Die is wel erg onduidelijk en niet met eigen foto's dus misschien kan ik het wel over nieuw doen? Als je het wil hoor ik het graag :) Maar eerst trainde ik op donderdag maar nu ga ik ook op woensdag trainen. Eigenlijk om de week, maar nu ben ik drie weken achter elkaar gegaan, haha. Maar dat is vermoeider, maar verder wel erg leuk. Zondag had ik een 'Floorball-dag'' Want ik ben waarschijnlijk rond elven tot 6\7 s' avonds weg.


Ook zit ik heel erg te twijfelen. Ik vind bloggen heel erg leuk, en ga er dus ook nog zeker mee door. Maar ik wil een nieuwe start maken. Huh? Meer dat nu ook nog alle artikel erop staan van een jaar geleden, die ik eigenlijk helemaal niet leuk vind. Dus het liefst zou ik dan alle artikels weg gooien, maar dat vind ik juist ook weer zonde.. Want sommige artikels vind ik nog wel leuk. Dus ja, ik weet niet echt wat ik doe. Ik kan ze natuurlijk altijd overzetten naar Be Inspired By Myself (bestaat nog steeds, ik doe er alleen niks mee) maar dan ben ik alle reacties kwijt..

Vandaag vrijdag, heb ik de eerste 3 uur vrij! En daar ben ik echt heel erg blij mee. Even lekker rustig, en ik ga dan ook lekker bloggen. En daarna heb ik nog 3 uurtjes les, en dan heb ik eindelijk weekend!

Liefs,

Tess

1 comment:

  1. Ik weet precies hoe het zit! Ik wens je veel succes! Ik heb het ook erg zwaar! Laatste weken, nog even bikkellen en dan lekker vakantie!
    Je hebt een super leuke blog!
    With lots of Love,
    Hanna

    ReplyDelete