Friday 24 May 2013

Nail art with Fimo!

 Eigenlijk vond ik fimo al heel lang leuk, maar zag ik het nooit in de winkels. Je kan het natuurlijk online bestellen, via ebay, maar dat vinden mijn ouders niet goed en dat snap ik wel. Daarom was ik juist heel blij dat ik fimo in de winkel zag liggen! Normaal heet het eigenlijk een fimo cane, maar deze zijn ook al voor je gesneden! Handig toch?




Hierboven zie je mijn nagels! Ik vind ze echt heel erg leuk. Ik heb alleen het bloemetje (de fimo's zijn allemaal bloemtjes; zie foto hieronder) op mijn ringvinger gedaan. De nagellak die ik hier op heb is van Essie, Go Ginza. Dat is een licht paarse kleur, erg mooi. Ook in combinatie met het bloemteje vond ik het erg leuk staan. 

Dit zijn de fimo's die ik heb gebruikt. Dit wieltje (?) heb ik gekocht bij de claires voor 4 euro. 

Ik vind mijn nagels er echt heel erg leuk uitzien, en het is zeker weten een aanrader om de fimo's te kopen! Ook al heb je niet echt lange nagels (zoals ik, :( ) je kan ze gewoon opdoen! 

Liefs,

Tess

No comments:

Post a Comment