Saturday 16 February 2013

Utrecht




Yeah, we hebben vakantie! Daar ben ik echt heel erg blij mee, even een weekje rust. Deze week had ik project week en ik dacht dat ik niet heel veel huiswerk had. Maar uit eindelijk viel dat toch wel heel erg tegen, want we moesten echt superveel doen en iemand in mijn groepje die deed niks. Maar uit eindelijk is alles goed gekomen, dus dat is mooi. Wat wel erg leuk was dat we woensdag met de project week naar de stad gingen! Daar moest ik foto's maken en enquêtes afnemen. Foto's maken heb ik zeker gedaan, volgens mij kwam ik met iets van 170 foto's thuis, haha.



Ik zie nu dat hij een beetje scheef staat, oeps!
De Dom <3

De stad was erg leuk, maar wel erg koud. Maar alsnog is foto's maken hartstikke leuk! Ik begin me steeds meer te interesseren in de fotografie. Ik ben een beetje dingen aan het proberen en iets zoeken wat mooi is. Ook bewerk ik mijn foto's nu, iets wat ik vroeg niet deed, haha. Zelf vind ik de foto's wel goed gelukt, jullie?


Haha, dit vond ik echt een leuk straatbordje. De Hamburgerstraat, oké dat vond ik gewoon grappig.


Ook gingen we een rondvaart maken door de Oude grachten. Dat is eigenlijk heel leuk, maar wij moesten allemaal aantekeningen maken van wat de gids vertelde. En dat was veel en onduidelijk, dus je moest heel snel een foto maken of naar buiten kijken en dan weer snel dingen opschrijven. Maar toen ik even naar buiten keek zag ik deze grote ijspegels. Die vond ik echt heel vet!



Zometeen ga ik de Voice Kids kijken, de finale! Dit keer heb ik echt geen idee wie er gaat winnen, dus ik ben benieuwd. En verder in de vakantie heb ik nog niet super veel plannen. Wel weet ik dat ik waarschijnlijk naar de Beekse Bergen ga (foto's maken!) en ook wat afspreken met wat vriendinnen. Ook willen mijn zus en ik heel erg graag naar de Primark, maar ik weet nog niet zeker of dat door gaat. Ik hoop het  in iedergeval wel! Een hele fijne vakantie!

Liefs,

Tess

No comments:

Post a Comment