Wednesday 20 February 2013

Safaripark Beekse Bergen



Maandag ben ik dus naar de Beekse Bergen geweest. Het was een erg leuke dag, en gelukkig was het weer ook mooi. Ik heb veel foto's gemaakt (iets van 200... oeps!) maar sommige waren niet echt mooi, maar ook zijn er een aantal die ik wel erg mooi vind. En deze aap hierboven vond ik erg grappig, hij kijkt hier namelijk best wel boos... haha.







Deze foto hierboven heeft niet heel veel te maken met de dieren die in het park waren. Maar ik vind het wel een mooie foto geworden.


Hier bij is wel een leuk verhaal. Nadat we een wandelsafari hadden gedaan (eigenlijk net zoals in een dierentuin) gingen we een autosafari doen. Dat was erg leuk, want je ging met je eigen auto rijden op een bepaald pad. Je kwam dan allemaal dieren tegen die niet in een hok stonden. Dus eigenlijk stond onze auto naast deze kameel. Wat heel erg grappig was, dat de kameel opeens ging liggen en rollen over de grond. Ik heb namelijk nog nooit een kameel dat zien doen! Jij wel?



Eigenlijk was het park gewoon heel erg mooi. Ik heb nog wel meer dieren gezien dan die op de foto's staan, maar sommige foto's zijn gewoon regelrecht mislukt. Want het weer was goed, maar soms moest je tegen de zon in fotograferen, en dat lukt niet echt ;) Ik heb het in iedergeval erg leuk gehad, dus het is een goed tip om er ook heen te gaan!

Liefs,

Tess

Zijn jullie ooit in Beekse Bergen geweest?

No comments:

Post a Comment