Wednesday 13 February 2013

An another creative thing



Alweer iets creatiefs! Nou ja, ik noem het tenminste creatief. Op dit boekje heb ik 'forever and always' geschreven. Wat ik precies ga doen in het boekje daar ven ik eigenlijk nog niet helemaal uit. Eerst wou ik allemaal inspiratie foto's uitprinten (van We Heart It, Tumblr) op echt fotopapier er dan er in plakken. Dat lijkt mij nog steeds wel leuk, maar ik weet niet of het mooi word. Maar ik had al een paar dingen in dit boekje gedaan voordat ik er 'forever and always' op schreef. En dat ga ik vandaag aan jullie laten zien.






Ik wil graag iets veranderen. Eerst zei ik dat ik om de dag ging posten, maar eigenlijk wil ik dat nu niet meer. Ik wil gewoon posten wanneer ik tijd heb en zin heb. Het kan dan misschien zijn, dat er een paar dagen niet gepost word, of juist 2 dagen achter elkaar. Ik wil dat dus een beetje loslaten. Ook wil ik meer met foto's gaan doen, dus meer foto's (het liefst zelfgemaakte) in een post doen. Dat vind ik nu even fijner, misschien veranderd dat later, maar ik denk het niet. Dat jullie het even weten!

Liefs,

Tess

1 comment:

  1. Mooi gemaakt! Ik ga ook doen wat jij zegt, gewoon doen als ik het leuk vind, anders doe je het tegen je zin in en dat maakt het niet leuker. Liefs

    ReplyDelete