Saturday 23 February 2013

New In: Shoes, Clothes and random stuff



Heeii, hoi. Hier ben ik weer met een shoplog. Vrijdag ben ik met mijn moeder en zus naar de stad geweest, en het was erg leuk! Wel was het wat fris buiten, maar dat maakte niet heel veel uit. Heel veel heb ik niet gekocht, maar toch vond ik het wel leuk om aan jullie te laten zien. Ook ben ik in deze vakantie 3 keer naar de Ikea geweest, wat eigenlijk best veel is haha. Daar had ik ook nog iets gekocht dus dat ga ik ook aan jullie laten zien.
Ik laat alles trouwens door elkaar zien.


Als eerst 2 hemdjes van de H&M de ik erg leuk vind! Ze zijn allebei basic, maar de een heeft wel een fel kleurtje (linker). De rechter vind ik ook heel leuk, want die heeft kant bij de bandjes (is niet goed te zien op de foto).

Toen ik dus naar de Ikea ging, heb ik deze planken gekocht (eigenlijk gekregen.. (alles wat ik in deze shoplog laat zien behalve de tapes, en de cactussen heb ik gekregen))En ik vind deze planken heel erg leuk! Hoe ik het precies ga inrichten weet ik nog niet, maar die nagellakjes vind ik wel leuk staan. Maar waarschijnlijk ga ik het nog wel veranderen, want zo ben ik haha. En op de onderste plank zie je 3 schattige mini cactussen, die heb ik ook gekocht bij de Ikea.


Oké, ik ben er nu achter gekomen dat een vest fotograferen moeilijk is, haha. Nee, maar het lukte niet bepaald. Toch wou ik hem er wel inzetten ook al is de foto niet helemaal top. Dit vest komt ook van de H&M en ik vind hem erg leuk. De kleur is een beetje donkergroen.


Bij de Ikea heb ik ook nog een super leuk dekbed gekocht! Ik vind hem echt heel erg schattig.


Ook heb ik nog 3 tapes erbij gekocht. Mij tape verzameling begint langzamerhand groot te worden, haha. Ik vond vooral met de snorren erg gaaf, dus daarom heb ik daar er twee van genomen. En duur was het niet, namelijk €1 voor alle drie.


En dan als laatste mijn nieuwe Vans! Ik ben erg echt super blij mee. Het is in de kleur bordeaux rood, wat ik zelf een hele mooie kleur vind!

En ja, de vakantie is alweer bijna voorbij... Dat vind ik echt jammer, want het was zo rustig thuis en je hoefde gewoon geen huiswerk te maken. Nou ja, vandaag ga ik wel huiswerk maken, maar gelukkig niet super veel. Ik geniet nog van deze zaterdag en zondag!

Liefs,

Tess

2 comments:

  1. Superleuke shoplog Tess! Die tapejes zijn echt cool. En wat leuk en handig die planken! :D

    ReplyDelete
  2. Je dekbed is heel erg mooi en ik hou van je Vans. Die schoenen blijven leuk, lekker casual en overal wel goed bij te combineren.
    Leuke blog heb je, ik volg je!

    Liefs,
    Laura

    ReplyDelete