Tuesday 13 November 2012

Weg met je dip!

Arggh, echt heel stom. Zelf had ik dit artikel gewoon in gepland, maar op een een of andere manier is dat niet gebeurd... Zelf heb ik geen idee hoe dat kan, maar laten we hopen dat het niet vaker gebeurd. Maar dus hier alsnog het artikel!

Laats was een vriendin bij mij, en gingen we allemaal grappige Youtube filmpjes kijken. En echt ik heb helemaal dubbel gelegen van het lachen. En eigenlijk was het gewoon heel erg leuk. Dus als je even in een dip zit, kan je deze filmpjes kijken, en een beetje lachen :)


Haha, hier heb ik echt heel erg dubbel om gelegen. Hoe ik om dit filmpje kwam, dat weet ik niet precies. Maar haha, hij is wel echt grappig. Sitting on the toilet, sitting on the toilet! Haha, het is zeker weten de moeite waard om het te bekijken.




Hier heb ik ook stuk om gelegen. Het is zo grappig hoe al die baby's lachen!




Mijn broer zij een keer dat ik dit filmpje een keer moest kijken. Dus dat had ik gedaan. En ja, het is een beetje apart, maar wel erg grappig! 
Tip: Aan het einde gaat ze best hard gillen, misschien moet je dan even je geluid zachter zetten :)

Hier laat ik er nog een paar zien:




Hier bij is even een uitleg nodig: Volgens mij (?) 2 jaar geleden was er een heel bekend liedje van de Mac Donalds op de radio en televisie (reclame). Waarschijnlijk wist de zwerver niks te zingen, dus ging hij de reclame maar na zingen!


Eigenlijk is dit een zomer liedje, maar of je nou hiervan ook in de zomer stemming van komt dat weet ik niet......

Liefs, Tess

3 comments: