Sunday 9 September 2012

Korte Update + Layout

Ja weer even een korte update. Ik ga namelijk van maandag tot en met woensdag op kamp. Dus die dagen kan ik jammer genoeg niet reageren op jullie artikelen. Zelf op mijn blog zullen jullie daar niks van merken want ik heb artikels vooruit geschreven. Eerst was ik helemaal overtuigd van ik ga om de dag bloggen, maar ik denk toch dat ik dat anders ga doen. Sowieso doe ik het als ik er tijd voor heb, maar mijn plan is om maandag, woensdag, vrijdag en zondag altijd een artikel te hebben. Ik weet niet of het lukt maar ik wil het proberen. En dan de dagen ertussen wil ik soms als ik bijvoorbeeld heel veel tijd had, een tag doen, een inspiratie post of een award die ik bijvoorbeeld heb gekregen. Dus in de overige dagen wat 'minder echte' artikels. Haha, ik hoop dat je het een beetje snapt. Maar ik wou ook nog wat zeggen over mijn layout. Ik denk namelijk wel dat je dat is opgevallen, dat ik een nieuwe layout heb. Maar het kan nog zijn dat ik hem eventjes verander om te kijken over die ander nog wat leuker staat of zoiets. Vandaag en andere dagen kan ik nog eens bezig zijn met mijn layout dus schrik niet als het er bijvoorbeeld niet heel mooi uitziet.


Geniet nog van je zondag!

No comments:

Post a Comment