Wednesday 12 September 2012

Because I Love Essie

Ik heb eindelijk weer eens mijn nagels gelakt! En dit kleurtje wat ik nu op heb bevalt me wel! Zelf heeft mijn zus dit nagellakje in Spanje gekocht voor volgens mij €5,50, veel goedkoper dan in Nederland dus! Of het de echte Essie is, ik denk het wel. Want in Spanje zie je heel veel dingen die nagemaakt zijn, maar dit? Ik vind het er eigenlijk gewoon uit zien.






Zelf vind ik dit een er mooie kleur! Het zit een beetje tussen oranje en rood in. Essie 476 Clamblake 


Ik wou er nog wat op doen dus ik koos voor een topcoat van Catrice. En zelf vind ik dat een heel mooi effect geven. Catrice Million Styles Effect Top Coat , C04 Shake It! Flake It!



En wat vinden jullie ervan?

2 comments:

  1. Niiice Tess! echt een mooie kleur van Essie en die glittertjes maken het nog leuker. xox

    ReplyDelete
  2. Mooie kleur! Ik ga ook een Essie lakje kopen denk ik!

    ReplyDelete