Sunday 26 August 2012

Whislist

Ik denk eigenlijk wel dat iedereen iets heeft wat hij/zij graag zou willen. Of het nou duur is, of wat minder duur. Nou op mijn lijstje staan meer dingen van de dure kant, maar dat doet er niet toe.



Ja, een nieuwe Ipod. De reden heb ik al heel vaak gezegd. Van dat ik wel graag een camera erin zou willen voor Instagram, dat hij dan wat minder vaak vastloopt, dat ik ook een achtergrond kan doen bij mijn apps, dat ik dan ook imessage (berichten) en dat ik bepaalde apps kan downloaden (We heart it, Ikea catalogus enz.) Want dat kan nu niet op dat ik niet de nieuwe software op m'n Ipod heb. Haha, oke dat waren wel veel dingen. Dus ik zou graag de nieuwe Ipod 4g willen. Maar een Iphone is ook goed hoor ^^!




All stars!! Ja, ik vind die schoenen echt gewoon mooi. Ik hoop dat ik ze aankomende zaterdag krijg! Maar deze lijken me erg leuk. Ze passen namelijk eigenlijk overal bij, en ja ik vind ze leuk!



Haha, oké dit gaat een lang verhaal worden maar ik vertel het toch. Mijn zus had deze spiegel voor haar verjaardag gekregen (2 jaar geleden?, ik weet het niet) maar ze was er erg blij mee. Maar mijn zus veranderd wel vaak haar kamer. Dus na een tijdje wou ze heb niet meer op haar kamer. Dus toen kreeg ik hem (voor de 'leen'). Nou daar was ik dus heel blij mee, hij stond ook nog hartstikke leuk. Naar een paar maanden, wou mijn zus hem terug. Dat vond ik erg jammer, maar je kan moeilijk zeggen van dat kan niet. Want hij was simpel weg nog steeds van haar. Nou uiteindelijk wou ze hem houden, maar misschien kreeg ik hem nog, omdat ze het nog niet zeker wis. En wat gebeurt er een paar dagen daarna? Juist, hij viel in duizenden stukjes op de grond. Dat kwam omdat hij niet vast hing aan de muur, maar stond op haar kast. Dat vond ik dus helemaal niet leuk. Ongeveer 2 maanden later, ging ik met mijn ouders naar de Ikea, om een nieuwe (of dezelfde) uit tekiezen. Op de site had ik al gezien dat de spiegel er nog was (in het Ikea assortiment). Nou, wij dus vrolijk naar de Ikea, maar toen was de spiegel er niet! Toen kwam ik er dus thuis achter dat de spiegel niet meer verkocht in die Ikea. Toen heb ik nog gewacht tot dat de nieuwe collectie uitkwam (gisteren, maar vanaf 27 augustus de nieuwe catalogus) om te kijken of er leuke spiegels uitkwamen. Maar nee, dat vond ik niet. Dus mijn taak is om mijn vader te vragen of hij met mij naar een andere Ikea wilt! Alleen dat is wel even rijden...

Hier hebben jullie al wat van gelezen, maar ik zet hem er toch even bij!




En dan deze van de Lush. Pas heb ik een review over de Lemony Flutter geschreven. En ik ben daar erg blij mee. Maar deze lijkt me ook erg fijn! De naam sprak me ook al gelijk aan! Het is een maskertje,   die helpt tegen puistjes en pukkels. Puistjes en pukkels, heb ik nu nog niet heel erg maar toch lijkt me deze heel leuk! Vooral omdat hij Cupcake heet ^^! En cupcakes zijn erg lekker!

Er zullen vast nog wel wat dingen er op staan maar die kan ik me nu niet zo snel bedenken. Ja wel, wat boeken en een gele nagellak. Maar dat vond ik niet zo, ja dat hoefde voor mijn gevoel even niet in dit lijstje te staan. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wat staat er dit moment op jou wishlist? 

4 comments:

  1. Erg leuke wishlist Tess! x

    ReplyDelete
  2. Leuke wishlist! Op mijn wishlist staat een legergroene jas en een paar rode Vans. x

    ReplyDelete
  3. Ik heb die iPod, maar dan in het zwart, en ik ben er nog steeds heel blij mee! :) Vooral Instagram is zo leuk. Liefs

    ReplyDelete