Wednesday 15 August 2012

TIP: Wat te doen bij logeren

Oké, volgens mij houd iedereen wel van logeren, Of niet? Lekker gezellig met een vriendin, films kijken, chips en popcorn eten enz. Sommige (jongens en) meiden proberen ook om de hele nacht op te blijven. Altijd leuk natuurlijk, maar de volgende dag kan je niet heel veel meer doen. Zelf als ik ga logeren, gaan we meestal naar de stad, zwemmen, naar de film of gewoon gezellig naar buiten. Maar misschien bij sommige mensen komt het wel eens voor, dan ben je eindelijk bij je vriendin. Maar wat moet je doen? Welke film moet je kijken? In deze post leuke tips!



- Wat altijd super leuk om te doen is; Bakken! Gezellig samen met een vriendin. Je kan bijvoorbeeld cupcakes maken maar ook iets nieuws. Zoals macrons, scones of een bijzondere taart! Dat is altijd super gezellig! Ook kan je alles mooi versieren, met marsepein, hagelslag, m&m's  of gewoon strooi decoratie die je in de winkel kan kopen.


- Maak een plakboek samen met je vriendin! Zelf heb ik met een vriendin van mij een plakboek gemaakt. We hebben er allemaal dingen ingeplakt, tekeningen van onze meester, een heel klein schoolkrijtje, stickers en foto's. Maar natuurlijk nog veel meer. Dat is echt heel leuk om te doen! Maar je kan ook je favoriete quotes er in plakken of eigenlijk wat je maar wil! 

- Gewoon kletsen! Al die dingen doen, zijn leuk. Maar je kan natuurlijk ook lekker buiten zitten (als het mooi weer is), of op je bed. En dan gewoon lekker kletsen! Dat kan ook heel leuk zijn! 

- Ga foto's van elkaar maken! Je kan het met een foto camera doen, maar ook gewoon met je webcam (als je die hebt). Het leuke is dat je dan allemaal rare effecten kan doen! Zelf heb ik dat ook een keer gedaan, en het was zeker grappig!

Verder heb je eigenlijk nog veel meer dingen. Je kan samen in je WTJ werken (als je die hebt). Hou je bijvoorbeeld heel erg van make-up? Dan kan je elkaar opmaken, mooi of juist zo lelijk mogelijk! Dus eigenlijk als je even nadenkt zijn er genoeg dingen om te doen!

Wat doe jij meestal met een vriendin? 


6 comments:

  1. Leuke dingen heb je genoemd! Iets bakken is altijd leuk ja. x

    ReplyDelete
  2. Wreck This Journal is ook een goede tip,
    ik heb er zelf nog één liggen waar ik eigenlijk niets mee doe,
    maar misschien is het met vriendinnen juist wel leuk!
    xx

    ReplyDelete
  3. ga vreemde mensen bellen
    en rare dingen zeggen tegen hun
    ook supper leuk!!

    -XoXo-

    ReplyDelete
  4. ik en mijn vriendin kijken vaak een film of zetten de muziek knetter hard en dan gaan we lekker dansen en swingen

    ReplyDelete
  5. we doen ook vaak doen - waarheid (durf is saai) of een kussen gevecht ook leuk snoepen (lekker) foto's maken kletsen en het belanrijkste LOL MAKEN

    ReplyDelete
  6. wat ik vaak doe is:
    opmaken en daar grappige creaties van maken
    flim marathon
    prankcallen
    heel dom dansje maken
    kletsen
    samen koken
    iedereen vol spammen op snapchat
    selfies maken
    en natuurlijk de hele nacht proberen op te blijven!
    is me 1 keer gelukt haha

    xx

    ReplyDelete