Friday 31 August 2012

Personal | Update

Phoe, de eerste dag van de middelbare zit er voor mij op (ik schrijf dit vooruit..). Wow, wat is dit een verschil zeg, vergeleken met de basisschool. Toen had je gewoon lekker vrije tijd, kon je gewoon alles doen wat je wou, had je heel weinig huiswerk. Maar nu, heb je opeens veel meer huiswerk. En dat merk ik wel kwa de tijd die ik nu nog kan besteden aan m'n blog (naast m'n andere dingen die ik doe, Floorball etc.). En dat vind ik eigenlijk erg jammer. Maar ja, ik kies mijn school toch wel voor mijn blog. Omdat ik dat net iets belangrijker vind. Dus ik weet het nu zeker, ik ga om de dag bloggen.


Wat ik ook jammer vind, is dat ik ook later pas reageer op jullie artikelen (sorry daarvoor). Want ik merk als ik thuis kom, dat ik dan opeens heel veel berichten heb die ik nog niet heb gelezen. Maar sowieso maak ik eerst mijn huiswerk. Dus dit was even een korte update, dat ik gewoon erg moet wennen aan mijn nieuwe school :)

4 comments:

  1. Natuurlijk snappen we dat school nu gaat voor het bloggen! Ik zal je gewoon blijven volgen! :)

    ReplyDelete
  2. Jammer! Ik wilde dit ook gaan doen, of in elk geval mijn blogritme wat veranderen, maar ik wacht er even mee totdat ik het echt druk krijg. Want ik denk nu dat ik wel gaatjes kan vinden om te bloggen. x

    ReplyDelete
  3. Maar ik kies mijn school toch wel voor mijn blog'
    Die zin snap ik niet helemaal, wat bedoel je daarmee?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik bedoel daar mee, dat ik eigenlijk eerst doe wat ik voor school moet doen, en daarna pas ga bloggen. x.

      Delete