Sunday 2 September 2012

Moleskine

Jaa, ik heb weer iets wat ik graag wil hebben hoor. Namelijk een Moleskine notebook. Ik kende het al wel maar ik dacht altijd iets van dat hoef ik niet. Of het is te duur. Maar nu wil ik het opeens heel graag, waarom weet ik ook niet precies maar ik heb er al leuke plannen voor bedacht!




Oké, als je het hebt over Moleskine notebooks, kunnen het er heel veel zijn. Er zijn namelijk echt gewoon super veel soorten. Ik heb er een paar op een rijtje gezet.

Als eerst eigenlijk een gewone. Gewoon met lege blaadjes. Je kan natuurlijk ook wel van iets anders kopen, alleen daar heb ik niet zo heel goede ervaring mee ^^.  Het is duurder, maar volgens mij is de kwaliteit wel veel beter. Ook vind ik de boekjes op zich er nog best leuk uitzien. Je kan ze natuurlijk altijd nog pimpen, maar dat hoeft niet. Plain Notebook, €11,50

Dan eigenlijk weer een gewone. Lekker simpel met lijntjes. Die wil ik dat eigenlijk gewoon in een tas doen. En dan kan je overal waar je wil er in schrijven. Of allemaal andere dingen mee doen. Ruled Notebook, €12,90


Dan een iets minder normale. Ik hou heel erg van strips. Vroeger ging ik het ook vaak zelf tekenen enzo, maar nu niet zo vaak meer. Want ik vond het altijd zo irritant dat je zelf al die vakjes moest tekenen. Hier kan je dan je vrije loop laten gaan! Story Notebook, €12,50

Als je echt van mode houd, denk ik dat dit dan wel iets voor jou is.  Je kan er verlanglijstjes in maken van kleding die je wil, je kan tekenen en allemaal dingen opschrijven. Eigenlijk denk ik dat dit soort van de 'oudere' (dus voor wat oudere mensen bedoel ik hiermee) versie is van Topmodel. Daar ging ik namelijk vroeger allemaal kleding in ontwerpen. Toen was het wel altijd z'n gewoon boekje van Topmodel, maar ik verbaas me er namelijk over hoe veel dingen er van Topmodel bij komen. Van borstels, tot tassen en douche gels. Maar dat terzijde. Als je van mode houd is dit echt iets voor jou! Passion Journal Style, €19,50

Ik ging nog even op Youtube kijken, en toen vond ik dit leuke filmpje, over de Passion Journal Style.

 

Eigenlijk dacht ik dat ik het op dit ene filmpje ging laten, maar er zijn meer leuke filmpjes! Ook van dingen die ik niet heb opgenoemd.




Dit is ook leuk! Met allemaal recepten van bijvoorbeeld brownies, scones macarons... Mmmm!




Hier eentje voor de tuiniers onder ons! Echt er zijn zoveel leuke filmpjes te vinden hierover. Ik zou zeker even zoeken op Youtube.

Heb jij een Moleskine? En zo ja, ben je er blij mee en welke heb je?

1 comment: