Saturday 18 August 2012

NEW IN | Lemony Flutter

Ik denk dat het wel 1 van de bekendste dingen is van de Lush. Namelijk de Lemony Flutter! De meeste mensen die het dan ook hebben zijn erg tevreden over.  Ik wou het zelf ook graag hebben, omdat ik vaak last heb van droge ellebogen, en velletjes rond mijn nagels (nagelriemen). En daar werkt de Lemony Flutter allemaal tegen! Dus ik ben erg benieuwd!


Het potje zelf vind ik persoonlijk wel mooi!




Zo ziet het er dus van binnen uit. Het is geel en ruikt naar citroen. Daarom heet het ook 'Lemony' Flutter. Ik vind het opzich best lekker ruiken, maar iedereen vind dat natuurlijk anders.

Het werkt echt! Het is super fijn! Ik heb het pas 2 dagen of zo maar ik merk nu al verschil! In het potje zelf zit 50 gram. Je hoeft niet te denken dat dat weinig is. Het is namelijk heel zuinig gemaakt. Dus je doet er ook nog eens lang mee! Ik heb het gekocht bij de Lush voor: €10,45

Meestal als je iets bij de Lush koopt krijg je een klein testertje. Van een shampoo, bruisbal of een zeepje. Ik kreeg dus een zeepje! Het zeepje heet: godmother.



Wow, dit zeepje ruikt mierzoet! Echt als je van zoet houd, dat past dit echt bij je! Zelf weet ik niet of hij fijn is, ik heb hem namelijk nog niet gebruikt. Maar ik ben benieuwd! Als je het zelf wil kopen, je betaald €4,65 voor 100 gram.

Heb jij al wel eens iets bij de Lush gekocht?


6 comments:

  1. Die Lemony Flutter ken ik niet, maar het klinkt wel goed in ieder geval!

    ReplyDelete
  2. Ik ken dit niet, maar geloof graag dat het een fijn product is. Alles van Lush is wel lekker :-).

    ReplyDelete
  3. Ik hou zo erg van lush, deze producten lijken me ook heerlijk!

    ReplyDelete
  4. Ik heb ze ook allebei.
    Love Lush!

    Liefs, Mariette

    ReplyDelete
  5. Ik wil ook heel graag de lemony flutter, alleen heb em nog steeds niet gekocht ;$

    ReplyDelete