Saturday 30 June 2012

Mobieltjes

Mobieltjes. Bijna iedereen heeft er wel één. Vanaf ongeveer de bovenbouw (van school) als je bijvoorbeeld, alleen naar huis gaat. Ik begrijp alleen niet wat een zusje van iemand, met een Blackberry, een Iphone en een HTC moet (volgens mij zit ze in groep 5). Ik bedoel, met wie moet je bellen en smsen. Zelf heb ik een gewone samsung, en ik vind dat wel prima. Zelf gebruik ik mijn telefoon, als ik wil afspreken, na school, om te vragen of dat mag. En heel soms om te smsen met mijn vriendinnen. Maar verder niet echt, dan verbaas ik me ook dat kinderen van hun ouders een nieuwe Iphone krijgen, alleen voor noodgevallen (ze worden ook gewoon nog opgehaald). Maar het kan natuurlijk ook van je familie zijn geweest, en die hoeft hem dan niet meer, dat begrijp ik wel. Deze post gaat over verschillende mobieltjes!



Oké ik geef toe, zelf zou ik ook wel een Iphone willen als ik naar de brugklas ga, maar ik denk dat ik dan ook wel meer sms en Whats'app (dat heb ik nu niet).




Net liet ik zien dat ik misschien toch wel een Iphone wou. Maar wat ik ook zo leuk vind, er zijn echt super leuke hoedjes voor! Zelf heb ik een Ipod, maar daar zijn eigenlijk helemaal geen hoesjes voor.
Hier laat ik even wat leuke hoesjes zien:



Deze vond ik gewoon leuk :D.

Heel veel mensen hebben een Blackberry, eerst wou ik hem misschien maar nu wil ik hem niet. Sowieso omdat echt iedereen hem heeft, en ze gaan heel snel kapot. En ja, zo mooi zijn ze nou ook niet. En sowieso als ik zou moeten kiezen tussen een Blackberry en een Iphone, zou ik zonder te twijfelen voor de Iphone kiezen.


En dan doe ik als laatste een Samsung Galaxy S2 (volges mij is de S3 ook al uit maar ik doe het over de S2). Ik vind het een mooie telefoon, alleen volgens mij is hij iets te groot. Maar hij kan wel veel. Maar ik denk ook dat veel mobieltjes heel erg beginnen te lijken, op een Iphone.



Wat voor mobieltje hebben jullie?

2 comments: