Wednesday 27 June 2012

Vakantie

Ik heb er echt zin in! Ik ben nu een beetje inspiratieloos voor mijn blog, wat ik wel jammer vind. Toen ik hem nog niet had, had ik echt bij elk ding daar wil echt een keer een post over maken! Maar nu valt de inspiratie een beetje weg.... Daarom ga ik maar gewoon een beetje praten tegen jullie. Zelf heb ik echt superveel zin in de vakantie. Op school zijn we heel druk bezig met de musical. En dan wil de meester ook nog dat je tussendoor een boekenbeurt gaat doen, en een presentatie, heel leuk hoor alles op het einde plannen. Gelukkig had ik wel een goed cijfer/letter. Namelijk een U (voor de mensen die op schoep het met 'echte' cijfers doen heb ik dus eigenlijk een 10 gehaald. Alleen nu nog mijn boekenbeurt..... Zucht daar heb ik dus echt geen zin in. Ook kom ik op internet hele leuke  Nail-arts tegen, en ik wil dat dan doen in de vakantie. Want meestal als ik iets wil doen, dan ben ik ongeduldig, dus ik wacht niet tot dat het helemaal droog is. Wat ik wel zag dat Essence een spray heeft waar nagellak dan sneller droog word, volgens mij moet ik dat dan eens aan gaan schaffen, maar ik weet niet echt of het goed is. Ik stop er denk nu mee, en ik hoop dat er morgen wel een gwn artikel online komt, maar het kan ook zijn dat ik deze dagen helemaal niet post.


Dit is even een random foto, maar ik vind donuts wel lekker dus vandaar :D.

Hebben jullie ook z'n zin in de vakantie?

No comments:

Post a Comment