Wednesday 30 July 2014

I like.. | Series

De laatste tijd ben ik echt heel erg fan van series kijken. Dat komt deels omdat ik nu veel vrije tijd heb, maar ook doordat mijn broer en zus nu Netflix hebben en ik dat dan ook kan kijken (oh, yeah). Vandaag ga ik jullie laten zien wat mijn favoriete series zijn!




Als eerst, Modern Family. Ik vind dit echt een geweldige serie. De verhaallijn is gelukkig niet echt moeilijk en de afleveringen duren maar 20 minuten. Modern Family is een comedy en het verhaal draait om drie gezinnen die samen één familie vormen. En die maken dan weer rare dingen mee. Ik vind dit echt zo'n serie die je ergens tussendoor kan kijken of zo :)



En dan eigenlijk eentje die jullie waarschijnlijk allemaal wel kennen: Pretty Little Liars.  Het verhaal gaat over vier vriendinnen (Aria, Spencer, Hanna en Emily) die een vriendin hebben verloren genaamd Alison. Ze weten nog steeds niet wie haar heeft vermoord en ze krijgen te maken met iemand die zichzelf 'A' noemt. Deze serie moet je wel echt vanaf de eerste aflevering kijken, anders snap je het verhaal niet echt. Ik moet nog wel even door met kijken, ik ben nu bij seizoen 3, alleen er is nu ook al een seizoen 5. Dus ik moet nog wel even doorkijken, maar dat vind ik natuurlijk niet erg ;)



En dan als laatste een serie die volgens mij niet echt bekend is, maar zeker de moeite waard om te kijken! Het gaat om de serie: Super Fun Night. Er speelt iemand in die de meeste mensen wel kennen (denk ik) namelijk; Rebel Wilson, Fat Amy in Pitch perfect! Ik vind deze serie echt heel erg leuk, maar er is maar één seizoen... En waarschijnlijk komt er ook geen tweede, maar toch is het het wel waard om te kijken. Ik heb hier een trailer gevonden van de serie, die geeft goed aan waar het verhaal over gaat. Ik vond dit echt zo'n leuke serie en heb heel erg gelachen!






En dan nu nog, waar kan je series het beste op bekijken. Ik vind http://www.cucirca.eu een hele fijne site. Wel moet je even de reclame's wegklikken, maar verder kan je heel veel series gratis en zonder account kijken. De series zijn wel zonder ondertiteling, maar ik denk dat de series voor veel mensen nog wel te begrijpen zijn. Veel plezier alvast met series kijken, haha! Liefs, Tess











4 comments:

  1. Yeah! Big fat Amy is zo leeeukk <3. Zin in morgen :)

    ReplyDelete
  2. Pretty Little Liars vind ik ook heel leuk! :)

    ReplyDelete
  3. Ik ben zelf ook bij seizoen 3 met Pretty Little Liars, het is zo'n verslavende serie! De andere twee kende ik nog niet, ze lijken me wel heel leuk. :) Bedankt voor die site, ik was al lang op zoek naar een site om gratis series te kijken!

    ReplyDelete
  4. Ik ben ook helemaal gek van series! Ik kijk nu mystery man (volgens mij zo?) haha

    ReplyDelete