Thursday 31 October 2013

Maybelline Baby Lips



Hoooi, vandaag weer een artikel voor jullie. Het is alweer een tijdje geleden sinds mijn andere artikel, maar alsnog is hier een nieuw artikel. Op het moment dat ik hoorde dat de Maybelline Baby Lips naar Nederland zouden komen was ik gelijk enthousiast. Eigenlijk elke Amerikaans (beauty) youtuber heeft het er wel over hoe geweldig ze zijn. Eerst zouden ze in augustus uit komen, maar dat gebeurde helaas niet. Dus ik maar wachten en steeds naar de kruidvat en de etos gaan, haha. Maar nu heb ik eindelijk baby lips!





- Maybelline Baby Lips: Hydrate €3,49

Als eerst een die geen kleur afgeeft. Ik vind dit eigenlijk wel prettig, want je weet dat het altijd kan en het valt niet heel erg op. Deze heeft een citroen/basilicum geur en ruikt echt heel erg lekker!


- Maybelline Baby Lips: Pink Punch €3,49

Dit is de meest 'felle' kleur van allemaal. Hij is roze en geeft het meest af van de drie. Daardoor doe ik deze minder vaak op, maar ik vind hem nog steeds leuk. Deze ruikt een beetje zoetig, maar het is helemaal niet overheersend.


Maybelline Baby Lips: Cherry Me €3,49

Ik vind deze verpakking ook al zo leuk! Eigenlijk zijn de verpakkingen allemaal leuk, haha. Ik vind vooral de kleurcombinaties ook leuk gekozen. Dit is Cherry Me en geeft een licht rode gloed, wat ik persoonlijk erg mooi vind. Hij ruikt lekker, maar ik kan de geur niet heel goed omschrijven.


Wat ik wel jammer vind/vond is dat er maar 3 smaken waren, want ik wou ze eigenlijk het liefst allemaal kopen, haha. Met wat ik heb ben ik erg blij en ook heel erg tevreden. Ze ruiken lekker, werken goed, zien er leuk uit en zijn niet al te duur. Wat wil je nog meer? Haha, ik raad ze dus heel erg aan!

Liefs,

Tess

P.S: Ook al vieren wij het in Nederland niet: HAPPY HALLOWEEN!

1 comment:

  1. Leuk! Ik vroeg me al de hele tijd af wat het nou was enzo, ik ga die oranje binnenkort kopen denk ik :) Het klinkt zo leuk :) Jij ook happy halloween (was vergeten dat dat was vandaag haha) Liefs!

    ReplyDelete