Friday 30 August 2013

Update | Summer vacation


Ik heb een oreo taart gemaakt! Eigenlijk smaakt het net als 1 grote oreo, erg lekker! Deze foto is gemaakt door mijn zus (klik!)

Mijn zomervakantie is helaas alweer bijna over. Erg jammer! Ik heb wel een beetje zin om weer naar school te gaan gewoon om iedereen weer te zien en omdat ik in een nieuwe klas kom is het ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Vandaag is het een post met wat foto's van een paar dingen, een soort van update!




Yes! Ik heb eindelijk een penny board! Ik heb er best wel veel op gereden, dat is dan ook te zien aan de wielen haha. Eerst wist ik niet echt of dit bij mij paste, of dat ik het wel kon. Maar eigenlijk is het best simpel (ik heb nog nooit een ervaring gehad met skaten) en ik ben nog niet gevallen. Ik ben hier super blij mee!


I love arizona. Vooral degene met perzik smaak, maar dit keer wou ik heel graag een blikje. Om het op te drinken, maar ook om er een camera mee te maken. Als ik het flesje leeg heb en er een camera van heb gemaakt komt het op mijn blog!


Ik ben voor het eerst naar de Primark in Nederland geweest! Mijn eerste keer was in Spanje dus dit was mijn tweede keer. Ik heb alvast wat dingen voor de herfst/winter gekocht en sokken. Zal ik nog een shoplog maken?

Liefs, Tess

1 comment:

  1. Ja een shoplog lijkt me leuk, ben benieuwd naar wat je hebt gekocht! Een camera van een blikje maken, dat klinkt echt leuk haha. Ik heb trouwens ook een penny board maar die van mij kan je niet zo goed op rijden, het is een goedkope.. Liefs!

    ReplyDelete