Saturday 3 August 2013

Málaga






Toen ik in Spanje was zijn we ook naar Málaga geweest. Het was echt heel erg leuk! Er was een hele grote winkelstraat waar je winkels had zo als Kiko, Pull&Bear en de Primor (soort Kruidvat en Douglas in één). In Málaga zelf hadden wij een hop on, hop off bus genomen. Hiermee gingen we rijden door Málaga heen. Het was echt super mooi om te zien! Ook waren we in een warenhuis waar ze een heel groot schap met Essie lakjes hadden. Echt heel cool! Maar daar waren ze wel duurder dan in Nederland terwijl normaal is het in Spanje goedkoper, haha! En wat was het gister warm! Ik heb echt lopen zweten, haha. S'ochtends ging ik met mijn zus hardlopen, maar toen was het eigenlijk al te warm, haha. Thuis heb ik ook nog met waterballonnen gegooid en een watergevecht gehouden. Geniet van het weer! Liefs, Tess

2 comments:

  1. Het was gisteren idd heel erg warm! Ik ben nog nooit in Spanje geweest :(

    ReplyDelete
  2. Wat leuk dat je daar bent geweest! Van de foto's te zien is het daar echt super mooi en leuk! Mooie foto's heb je gemaakt! Liefs

    ReplyDelete