Monday 29 July 2013

Back from Spain!




Ik ben weer terug in Nederland! Eigenlijk al 27 juli, maar dat maakt niet echt veel uit, haha. Het was er echt heel erg leuk en ik mis het nu al. Het was er gewoon zo mooi en rustig! Toen ik op vakantie was had ik maar 1 artikel gemaakt ook al dacht ik dat ik er meer zou maken. Dit kwam doordat ik wel internet had, maar het was echt heel sloom. Dus als ik foto's wou uploaden duurde het echte eeuwen. Ook heb ik niks gepost op mijn verjaardag.. Ik was namelijk jarig toen ik op vakantie was. Dit heb ik al vaker meegemaakt, want ik ben nou eenmaal altijd in de vakantie jarig (22 juli), haha. Dus nu ben ik ook eindelijk 13!  Hierboven staan een paar foto's, maar er komt sowieso nog een ander artikel met nog wat foto's. Nu ben ik aan het opruimen en morgen gaan we ook met z'n alle de schuur opruimen. Echt m'n favoriete hobby is het niet, maar dit moet ook gebeuren. Vandaag ben ik ook nog even naar de Ikea  en de Riverdale geweest. De Riverdale is echt een hele leuke winkel, maar het is wel erg duur. Jammer! Want ze hebben er hele leuke spulletjes! Liefs, Tess

2 comments: