Tuesday 16 July 2013

Meet my new camera!






Misschien had je het al op mij Instagram gezien (betessed), maar ik heb een nieuwe camera! Ik ben er echt super blij mee. Dit is een Fuji instax mini 8 white. Het is een polaroid camera, dus de foto's worden gelijk uitgeprint. Dat vind ik zo leuk! Ik weet zeker dat ik hiermee wel wat foto's ga maken. Wel word elke foto uitgeprint, dus ik moet niet té veel foto's maken, haha. Oh ja, ik heb officieel vakantie! Eigenlijk al een tijdje maar dat maakt niet echt uit. Gewoon eindlijk even geen school en alles. Geniet van je vakantie en ga leuke dingen doen! Liefs, Tess

4 comments:

  1. Oeh een polaroid camera, dat vind ik zo cool! Veel plezier ermee! en geniet van de vakantie/

    ReplyDelete
  2. Leeeuk! Waar heb je die weg?

    ReplyDelete
  3. Leukleuk! en wat heb je al een hoop films, fijn!

    ReplyDelete