Sunday 14 July 2013

DIY | I wanna travel the world




Als je denkt: ''Wat is dat wazige?'' Ja daar stond mijn achternaam en dat heb ik even weg gehaald :)


Binnenkort ga ik op vakantie! Ik heb er echt zo veel zin in! Ik ga naar Nerja, dat is een plaatsje naast Málaga, Zuid-Spanje. Vorig jaar ben ik er ook heen geweest en het beviel ons erg goed! Daarom gaan we nu er nog een keer heen, maar dan gaan we wat andere dingen doen. Dit is het eerste jaar dat mijn broer niet mee gaat, wat eigenlijk wel raar is. Hij blijft dus alleen thuis, maar volgens mij vind hij dat niet zo erg, haha. Voor op vakantie heb ik een travel journal gemaakt. Ik schrijf hier leuke winkeltjes in, plak er dingen in en ik wil ook nog achterin het boekje travel quotes gaan schrijven. Geniet van je vakantie! Liefs, Tess.

3 comments:

  1. Mooi boekje, ik doe dat ook altijd, ik vind het echt leuk! Veel plezier op vakantie! Liefs

    ReplyDelete
  2. Hi! Echt leuk boekje! Heb je die zelf gemaakt? Geniet van je vakantie!
    x

    ReplyDelete