Monday 15 April 2013

Spring

Ah, wat is het toch weer mooi weer, heerlijk! Ik heb nu ook erg veel zin om nar de stad te gaan en allemaal zomerkleding te kopen. Dat word waarschijnlijk in de meivakantie, heb er zin in! Vandaag ben ik lekker met een vriendin naar buiten geweest en het was echt heel erg gezellig. Het weer is mooier, maar het humeur van iedereen lijkt ook gelijk beter, haha. Ook had ik laats alweer koekjes gebakken, maar ze waren jammer genoeg dit keer minder lekker.

 Nommnom, dat was echt heel erg lekker!

<3

3 comments:

  1. Hoi!
    Ik heb ook een blog gemaakt op blospot. Alleen hoe heb jij die vorm zo mooi gekregen? want ik heb er gewoon een uit gekozen maar het ziet er helemaal niet mooi uit:(
    Hoe heb je dit gedaan?

    xx

    Ps: leuke blog!

    ReplyDelete
  2. Oeh, dat ziet er lekker uit zeg!
    X

    ReplyDelete
  3. ziet er lekker uit! kisses

    ReplyDelete