Saturday 23 March 2013

Testing: American candy

Amerikaans snoep. Ik keek eigenlijk altijd m'n ogen uit naar wat voor soort rare soorten snoep ze hebben. En eigenlijk wou ik het wel graag proeven. Dat heb ik eigenlijk altijd wel gehad, maar nu heb ik dan ook echt gekocht! En het leek mij leek op er een artikel van te maken wat ik er van vond. Dus hier is het artikel!

Dit was het wat ik aan Amerikaans snoep heb gekocht:




Als eerst iets waar ik niet echt van wist of het lekker zou worden of niet namelijk; Nerds. Ik had al wel gehoord dat Nerds lekker waren, maar vind ik het dan ook lekker? En eigenlijk zijn de smaken wilde kersen en watermeloen ook best apart (je hebt overigens veel meer soorten smaken, maar ik heb voor deze 2 smaken gekozen).



Eigenlijk dacht ik dat de snoepjes (de 2 soorten) door elkaar gemixt zouden zitten, maar dat is niet zo. Je hebt 1 vakje voor de 'groene' snoepjes en eentje voor de 'rode' snoepjes. Maar wat vind ik nou van ze? De rode vind ik erg lekker! De smaak kan ik niet echt omschrijven, maar in iedergeval wel erg zoet. De groene vind ik op zich ook wel lekker, maar die was een beetje zuur. En ik hou niet super erg van zure dingen, deze valt ook dan nog wel mee, maar de rode vond ik wel lekkerder.




Dan echt iets waar ik heel erg benieuwd naar was. Namelijk M&M's met kokos smaak. KOKOS SMAAK? Ja, met kokos! En aangezien ik van kokos, en m&m's hou, dacht ik dat dit wel een goede combinatie zou zijn! En ja ik vind het echt heel erg lekker. Ook kan je goed de kokos smaak erin vinden dus als je van kokos en chocolade (m&m's) houd is dit zeker een aanrader. Wat ik ook echt heel leuk vond, is dat er soms een palmboom of een bloemetje op de m&m zag staan. Hierboven op de foto zie je een m&m met een bloemetje erop.



En dit, ja ik weet eigenlijk niet waarom ik het kocht. Wel een beetje, namelijk voor mijn zus (die vind pindakaas erg lekker). Maar zelf houd ik niet echt van pindakaas. Toch kocht ik het, en probeerde ik het. Dit is namelijk een snoepje met chocolade en pindakaas (wat je heel veel in Amerika kan vinden) En eigenlijk vind ik het wel lekker! Ik proef niet heel erg de pindakaas er in terug namelijk. En ja, eigenlijk gewoon het proberen waard! Wat eigenlijk al het Amerikaans snoep is, haha.





Eerst had ik de Reese's pieces geproefd en dat vond ik eigenlijk wel lekker, dus ik dacht dat dit misschien ook wel een beetje hetzelfde zou smaken. Maar niets is minder waar! Ik vond dit echt heel anders smaken dan de reese's pieces. Ik vond dit namelijk erg zout. Niet de chocolade, maar de pindakaas. Dus nu was de pindakaas veel meer aanwezig. Het was niet heel vies, maar de reese's pieces vond ik wel veel lekkerder.

Dit was het dan weer! Ik vond het echt heel erg leuk om al het snoep te kunnen proeven. Ik zoiets denk ik nog wel nog een keer doen, alleen dan met ander Amerikaans snoep. Lijkt jullie dat ook leuk?
Geniet van je weekend!

Liefs,

Tess

2 comments:

  1. Wat leuk!

    Waar heb je het gekocht?
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehmm, in een bepaald winkeltje in Utrecht, maar ik weet niet meer hoe het winkeltje heette.
      Wel zat hij vlak bij de H&M Men.

      Sorry!

      Delete