Sunday 18 November 2012

Sinterklaas, huiswerk en wat gepraat

''Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht, wat we zitten allemaal even recht'' Lalala. Sinterklaas is er weer! En dat vind ik echt heel snel gegaan, ik wist eigenlijk niet eens dat hij gister aan kwam... Sinterklaas is altijd gewoon leuk, lekkere dingen en bij de meeste ook cadeautjes Zelf vieren wij nog wel sinterklaas, maar niet heel erg uitgebreid meer. Want het is nu een beetje overbodig om je schoen te zetten als je kinderen van 12,16 en 17 hebt (wat wel leuk is, als je ouders stiekem jouw schoen neerzetten en er dan iets in doen :), dankjewel!). Maar alsnog vind ik sinterklaas altijd een erg gezellig feest. Wat ik ook erg leuk vind als je dan de optocht op de tv kijkt, dat al die kleine kindertjes die helmaal zenuwachtig zijn voor sinterklaas echt heel schattig!



Huiswerk, huiswerk, leren en nog eens leren. Dat doe ik eigenlijk het meest, wat natuurlijk wel jammer is, maar het moet wel. Wat wel fijn is dat ik aankomende woensdag, donderdag en vrijdag 40 minuten rooster heb. Dat is dat dan alle lessen maar 40 minuten duren in plaats van 60, dus dan ben ik lekker eerder uit.





Ik vind m'n nieuwe layout best leuk maar ik ben er achter gekomen dat er iets niet werkt... Namelijk de zoekbalk rechts bovenin. Als je daar iets intikt, en dan op zoeken klikt dan krijg je gewoon weer de zelfde pagina, en dat is niet echt de bedoeling. Zelf weet ik niet wat ik daar tegen kan doen, maar ik ga het proberen om op te lossen. Alleen ik ben niet echt zo'n genie die dat heel goed kan, maar ik ga het proberen.

Expeditie Robinson is dit moment echt een programma waarvoor ik ga zitten. Ik vind het echt heel leuk! Wat ik wel jammer vind dat Paul en Ruud er nu uitzijn en dat er nu nog maar 1 Nederlander in het spel is. En dan het ook een beetje de Belgen tegen de Nederlanders is, maar als nog wil ik het het wel elke donderdag kijken, of terug kijken.



Geniet nog van je zondag!

No comments:

Post a Comment