Monday 1 October 2012

Pictures of my life #1

Het is maandag en we moeten weer vroeg opstaan... Nee daar heb ik geen zin in. -echt geen zin- Maar natuurlijk wel in dit artikel! Ik heb een paar dagen niet gepost (dat heb je denk ik wel gemerkt). Ik kan zoveel redenen bedenken maar die ga ik niet allemaal opnoemen. Maar ik ga wel weer proberen om gewoon weer wat vaker iets te posten :)


Een beetje relaxen tussen het huiswerk door.. Met leuke tijdschriften!




En Arizona!

Mijn spaarpot. -alleen jammer genoeg is ie leeg..-


Ik heb een nieuw Ipod hoesje! Hij was eerst voor een kruikje, maar ik vind hem zo ook leuk ;)


Dit is echt een lekkere thee!

 Ik loop alweer achter met m'n kalender... #vandaag, 1 Oktober


Veel homework :(

Ik heb m'n WTJ met waterverf aan de zijkant beschilderd. Alleen het geeft af..

 Ik wil m'n prikbord veranderen. Later meer. :D

Is dit normaal? Zulke lange veters?!

Dit was het dan weer. Ik hoop dat jullie een fijn maandag nog verder hebben!

1 comment:

  1. Leuke foto's vooral de foto met: 'is dit normaal? zulke lange veters?!' hahahahaha! Leuk artikel <3

    ReplyDelete