Saturday 6 October 2012

Inplannen

Inplannen, eigenlijk ben ik er zo slecht nog niet in. En dan heb ik het over mijn huiswerk of andere dagelijks dingen. Het bloggen is nu wat moeilijker in te plannen, maar het gaat wel. Vroeger moest er van mijzelf elke dag in artikel online staan. Desnoods deed ik het om 10 uur s' avonds, het artikel stond dan die dag toch nog online. Maar nu schrijf ik eigenlijk nooit meer de dag zelf een artikel. Altijd moest het ingepland zijn. Maar waarom? Ik heb geen idee. Zelf vind ik het juist wel leuk om spontaan even een artikel te schrijven op de dag zelf. Maar dan altijd plan ik hem in voor morgen. En dat vind ik een beetje raar van mijzelf. Ik bedoel, het is toch niet erg dat een artikel om 11 uur op je site komt? Het hoeft toch niet altijd klokslag om 6 uur? Ja, dat zijn wat vragen aan mijzelf. Maar nu vind ik het ook niet erg, als er een dag geen artikel online staat. Het liefst had ik natuurlijk wel gewild, maar dat lukt me op dit moment even niet. Maar mijn vraag was eigenlijk;

Schrijven jullie een artikel liever de dag zelf, of ingepland?

Liefs, Tess


Geniet van je weekend!

2 comments:

  1. Ik vind het ook prettig om het op de dag zelf het artikel meteen op mijn blog te hebben. Anders weet ik nooit of het er goed op staat. Maar de laatste tijd moet ik steeds meer inplannen, ook omdat ik het artikel gewoon vroeg wil. Tja daar is niets aan te doen.. xo

    ReplyDelete
  2. Zelfg vind ik het fijn om artikelen in te plannen! Op deze manier schrijf ik veel fijner en heb ik geen druk om me, van het artikel MOET NU af :) Maar volgens mij is dat heel erg persoonlijk!

    ReplyDelete