Saturday 22 September 2012

Oeps, Sorry!

Oeps, ik heb al een tijdje niet meer gepost. Sorry! Eerst ging ik wel goed op weg met het posten op de dagen die ik wilde, maar nu weer minder. Maar deze week was een drukke week, maar ook een zware week. Van mijzelf voelde ik me al niet heel lekker (verkouden en oorpijn), maar ik ging wel gewoon naar school. Want nu wil je eigenlijk niet ziek zijn; Je mist namelijk zoveel in het begin. Maar gelukkig heb ik nu weekend en kan ik lekker uitrusten :) Woensdag heb ik m'n eerste echte toets gemaakt (een repetitie) daar heb ik nog niet mijn cijfer van terug, maar wel 1 van geschiedenis een 8 (praktische opdracht) en daar ben ik erg blij mee. Volgende week krijg ik het ook wel druk, ik heb namelijk 4 so's.
Maar dit is weer even een kleine update, dat ik weer gewoon ga proberen te posten en ook om natuurlijk weer reacties te geven op jullie artikels ;)


1 comment: