Monday 17 September 2012

My Life In Pictures

Ja, ik wil dit om de 2 weken gaan doen! Zelf vind ik het altijd zo leuk om te zien. Deze 2 weken zijn leuk maar ook best druk geweest. Vooral met alle nieuwe indrukken, van m'n nieuwe school, maar gelukkig is het erg leuk.





Ik hou van oreo's! Ja echt heel erg, ze zijn ook gewoon zo lekker! Maar ik had nog nooit de witte op. Die zijn ook lekker! Dat verbaasde me, omdat ik eigenlijk niet heel dol ben op witte chocolade, maar hij was echt lekker.



 Lekker op m'n bed zitten en Expeditie Robinson terug kijken, met dit. Nom nom.


Hehe, ik weet niet waarom ik zoveel foto's heb van eten. Maar ja, hierna komen er nog een paar. Oh ja, wat wel goed is om te weten ik heb hier maar 1 snoepje uit genomen wat na dat ene snoepje was ik misselijk. Waarom? Geen idee.



Beetje vroeg... Maar i love pepernoten!

Erg leuk!


Zaterdag ging ik naar familie toe, en kreeg ik nog een verjaardags cadeautje. Dit doosje heeft mijn tante helemaal zelf gemaakt. Er zat een kaartje in en geld.


Aanrader! Dit is echt een leuk boek! Haha, ook al heb ik hem nog niet uit en ben ik nog niet eens op de helft, ik vind hem nu al leuk.

Hardloopschoenen. Ik denk dat ik ze niet voor echt hardlopen ga gebruiken, maar de reden is dat ik ze gekocht heb is dat ik buitenschoenen nodig had voor gym. * Je mocht geen gympen hebben..*

 Lush krantje lezen.

Ja, ik ben al een paar dagen terug van kamp! Het was erg gezellig. Vooral, slaapzakken race, taart eten, en een neusroom* midden in de nacht waren de hoogtepunten. * Even een uitleg wat neusroom is, slagroom op je neus spuiten met een pepernoot erop en dan buiten gaan dansen in je pyama. 

Dit was het dan weer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. En misschien ben je nu ook bereid om een neusroom te doen?


2 comments:

  1. leuke foto's meid!

    doe je al mee aan mijn winactie?

    liefs

    ReplyDelete
  2. Zozo, lekker aan het eten geweest! Leuke foto's!

    xx

    ReplyDelete