Monday 2 July 2012

Pictures

Eigenlijk vond ik dit heel leuk om te doen vorige keer dus ik denk dat heel vaak gaat terug komen. Al deze foto's heb ik dit keer zelf gemaakt en het zijn een soort van cartoon dingetjes, quotes en tekeningen (op een A4 papier). Ik laat dus eigenlijk met deze foto's mijn creative kant zien!


Deze heb ik gemaakt met een filmpje van Youtube. Het was volgens mij een soort van bananenhoofd. Zelf vind ik heb er eigenlijk best leuk uitzien :). En eigenlijk was het niet heel moeilijk om te maken. Wat vinden jullie ervan?



Dit zinnetje had ik ook gedaan, toen ik aan jullie plaatjes van mijn notebook liet zien. En ik vond eigenlijk dat deze er wel bij moest.


Ik heb ook het wel bekende zinnetje (zo noem ik het maar), van: 'Live, Love en Laugh' gedaan. Toen ik het wou doen, was ik niet van plan dat ik met stift een mooie rechte lijn trok, maar dat het een beetje streepje bij streepje was (als jullie weten wat ik bedoel, kijk anders maar op de foto) en een beetje schetsen en uiteindelijk vod ik het een best leuk effect!


Sorry, voor de schaduw van m'n hand..... Verder heb ik nog een zin (quote) die ik op een plaatje zag staan, en ik vond hem wel leuk! Don't worry, be happy!


En dan nu nog een foto, die ik gemaakt heb tijdens rekenen (als je denkt hoe kan dat tijdens rekenen? Ik heb extra werk en daarbij mag je tekenen, dit was geen opdracht, maar ik had een soort van excuses)
En ik verveelde me, dus ik ging het maar doen :). Ik vind hem zelf wel goed gelukt!


Dat waren ze weer. Ik hoop dat jullie, eigenlijk deze post leuk vinden, omdat ik hem namelijk zelf wel leuk vind om te maken, vandaar dat ik weer een Pictures maak ;). Xx Tess


No comments:

Post a Comment