Friday 6 July 2012

Mijn favoriete sites

Ja, eigenlijk zit ik heel vaak op internet. Met m'n blog, hyves, Instagram enz. Maar in deze post, laat ik zien, op welke sites ik leuk vind en waarom. Het leek mij leuk om, daarover te posten.

Fotoflexer

Als eerst een bewerkingsite, die ik van Nadia heb. Die is echt super handig! Ik heb daar bijv. mijn header meegemaakt. Volgens mij gebruiken, veel mensen, photofiltre, allen ik kon geen goede vinden om dat ik een mac heb. Maar de bewerkingensite heet: http://fotoflexer.com/ . Zelf vind ik heb super handig! Dus als je nog op zoek bent naar een goede bewerking site... Dan zou ik deze nemen. Hij is trouwens ook helemaal gratis :)

Deze heb ik ook met het bewerkings programma gemaakt!



Dan natuurlijk Girlscene. Eerst kwam ik wel eens op die site, maar nu wel vaker. Want eigenlijk is het een gewone blog, maar veel bekender én er komen meerdere posten per dag. Dat vind ik altijd leuk. En ik zag bijvoorbeeld laatst een hele leuke DIY staan, en als ik die gemaakt heb, zal ik heb zeker ook op mijn blog zetten! Klik hierop om naar Girlscene te gaan!



En dan natuurlijk, pinterest! Dat is echt heel leuk. Om al die foto's te zien. Zelf plaats ik niet heel veel foto's, maar ik vind het wel leuk! Wat ook grappig is, dat veel bloggers op pinterest zitten! Ik vind het ook leuk dan je bijvoorbeeld foto's kan repinnen, dat is dat je soort van een foto kopieert naar je eigen pagina. Ik weet het niet zeker maar volgens mij heet ik daarop, ook xtessie, net zoals op Instagram.
Ik zou er zeker een keer op kijken!



En dan nog een... Youtube! Daar zit ik best wel vaak op. Gewoon om lekker even muziek te luisteren. Alleen soms zijn de reclames irritant, maar dan denk ik maar, als die er niet waren, konden we het ook niet gratis kijken....




Zo dat waren ze eigenlijk wel, maar natuurlijk zit ik ook wel op social media, maar dat vind ik niet echt nodig om te zeggen. En natuurlijk ook blogger, om alle posts te schrijven. Ik hoop dat het vandaag lekker weer word, ook al ziet dat er niet echt naar uit. Xoxo Tess

Wat zijn jouw favoriete webistes?





2 comments:

  1. Mijn favoriete website is Twitter! Als je er meestal aan begonnen bent is het echt verslavend. Ik heb ook een Mac, maar ik heb mijn header en menuknoppen gemaakt met www.picmonkey.com. Ook heel erg handig en simpel!

    Liefs, xox

    ReplyDelete