Sunday 8 July 2012

Leuke dingen om te doen als je blut bent!

Heb je eindelijk vakantie of gewoon even vrij, ben je blut! En ja daar baal je natuurlijk hevig van. Maar alsnog zonder geld, kan je ook lol hebben! In deze post heb ik tips voor je als je blut bent, of nog heel weinig geld hebt!






Ik heb een top 3 gemaakt, want je kan doen als je blut bent!

1. Verzamel alle disney-Films en hou een filmmarathon.

2. Vet melig! Pas in het winkelcetrum de aller/lelijkste outfits die er zijn!

3. Geef een American party op je kamer. Iedereen brengt zelf iets te eten/drinken mee.

Als je nog maar 5 euro hebt...

1. Vraag of je op maandagavond naar de bioscoop mag, veel films kosten dan maar 4 euro.

2. Bak samen met een vriendin iets! Dat is gezellig en lekker.

3. In de kringloop winkel, zijn altijd wel leuke spullen! Ga dus je kamer pimpen!


Het is misschien een beetje een korte post, maar ik hoop wel dat jullie het leuk vonden! xoxo Tess

Ben jij vaak blut?

2 comments:

  1. Heel handig! En leuke tips. Ik ben alleen nooit blut haha, heb daar niet echt last van. Ik geef weinig uit. Ik vind die foto met dat katje echt cute. xo

    ReplyDelete