Tuesday 10 July 2012

5 dingen waar ik van houd

Ik weet niet echt of dit al een tag is. Of dat het al bestond. Het leek mij iniedergeval leuk om te vertellen over 5 dingen die ik leuk vind/ waar ik van houd. En dan komen jullie natuurlijk ook iets meer over mij te weten :). Met de 5is niet echt de bedoeling dat het een top 5is, dus het staat niet op volgorde. En bij elk ding komt een plaatje.


Ja, hier begin ik mee. Dit vind ik namelijk echt super leuk om te doen! Zelf vind ik het ook altijd leuk om te lezen.






En dan fruit, ja dat vind ik echt super lekker! Daarom eet ik ook echt iedere dag fruit. Mijn lievelingen fruit is: aardbeien en rode druiven!


Muziek, zonder zou ik echt niet kunne. Ik bedoel van sommige word je blij, en van andere juist rustig. Ook is het fijn als je bijvoorbeeld alleen thuis bent!


Ja, boeken horen er ook zeker bij. Lezen vind ik echt gewoon super leuk! Gewoon lekker in je bed, op de bank of in een stoel, een boek lezen. Dat ga ik zeker doen deze vakantie!


Een scrapbook! Ja, die vind ik er altijd echt heel leuk uitzien! Ik ben nu al weer klaar met 5 dingen, dat is echt snel gegaan, om deze post te schrijven! XX Tess

Waar houden jullie van?




1 comment:

  1. zingen, bloggen, eigenlijk moet ik niet door gaan want dan wordt te veel. x

    ReplyDelete