Saturday 9 June 2012

New Notebook pages!

Ik heb de afgelopen dagen lekker getekend en daarom wou ik jullie dat laten zien. Zelf vind ik dat altijd leuk om te zien, niet om na te tekenen, maar gewoon. Als je bijvoorbeeld op We heart it kijkt naar 'Notebook' dan kom je altijd super mooie plaatjes tegen, maar ik begrijp niet dat mensen dat zo goed kunnen. Volgens mij zijn namelijk mijn tekeningen daar niks bij! Maar zelf vind ik ze wel goed gelukt. Benieuwd wat ik heb getekend? Klik dan op: 'Lees meer'



Het plaatje wat jullie net hebben gezien, heb ik trouwens zelf gemaakt!
Als eerst zag ik op een paar blogs, een Nutella getekend. Dat heb ik dus wel nagetekent, maar elke Nutella is wel anders en het is het enigste. En aangezien ik Nutella erg lekker vind wou ik hem ook graag maken!


Zelf vind ik hem wel goed gelukt eigenlijk. Verder was dit (volgens mij, ik weet het niet zeker) een opdracht in Wreck this journal. Dus ging ik dat nu zelf maken en dat zie er wel grappig uit.


Zelf ging ik ook nog allemaal namen opschrijven van grote steden, hij is nog niet helemaal af maar ik wou het toch laten zien.

En je moet niet letten op de pagina daarnaast ;) die is namelijk niet echt mooi. Dat was dus een mustache die er naast stond, niet echt goed gelukt.  Dus ik maakte hem overnieuw en toen vond ik het wel goed gelukt.


Ja, ik heb het nu een beetje door mijn H en mijn M lijken bestwel op elkaar.  Ik kom er eigenlijk nu achter dat ik best wel veel getekend heb... Verder ben ik nu eigenlijk al mijn tas aan het inpakken voor kamp... Ik heb er namelijk super veel zin in. Ik ga van maandag tot donderdag op kamp. Ik ben er achter gekomen hoe je automatisch een post plaatst, en ik hoop dus dat het goed gaat, als het niet goed gaat sorry daarvoor! Xoxo Tess

Wat vinden jullie van mijn notebook tekeningen? En vinden jullie het leuk om te zien?

2 comments:

  1. supper leuk !!!
    echt crea zeg !!

    Liefs Tamara

    ReplyDelete
  2. Coowl (: jouw Nutella is goed gelukt! x

    ReplyDelete