Friday 8 June 2012

Instagram

Zelf heeft mijn zus deze app ook, maar ik had nooit iets waarom ik het zou downloaden. Toen las ik op de blog van Luna ( daar moet je echt een kijkje nemen, een super leuke blog!) dat zij ook Instagram had. Toen dacht ik laat ik het ook maar downloaden! En uiteindelijk vind ik het super leuk. Wat wel echt heel irritant is, ik heb namelijk de oude versie van de Ipod touch, dus ik kan geen foto's maken. Zucht, eerst vond ik het niet erg maar het word wel irritant. Ik dacht toen, als ik nou foto's maak op mijn computer en dan van mijn computer op mijn ipod zet. Alleen dat lukte niet. Nu mail ik van een ander e-mail adres naar mijn echte, de foto's en sla ze op in afbeeldingen. Maar als ik ze dan soms wil uploaden op Instagram, flipt hij meestal. Dus vandaar dat ik niet heel veel foto's op Instagram zet, maar als het wel lukt doe ik het!
Heb jij Instagram? Ik heet: xtessie. En ik volg terug!




2 comments:

  1. Ah dank je (: Leuke post! Ik volg je al! x

    ReplyDelete
  2. zal ik reclame voor je blog
    maken ?
    toen iemand dat voor mij deedt kreeg ik gelijk 5 volgers erbij!
    liefs nadia
    PS:ik volg je !
    PSS: dank je wel voor het volgen van mijn blog

    ReplyDelete