Wednesday 17 September 2014

Five favorites

Hey! Vandaag weer is een artikel met een aantal favorieten van mij. Zelf vind ik dit altijd leuk om te lezen en ik heb het al een tijdje niet meer gedaan. De laatste tijd heb ik weer wat bepaalde favorieten, dus vandaar dit artikel :) Enneh, ik hoop dat je geen honger krijgt bij deze foto, haha!




Op mijn verjaardag heb ik een bordje gekregen waar cheesecake op stond. Cheesecake leek me altijd al heel erg lekker, maar ik had het nog nooit gegeten. In die avond gingen we uiteten en als dessert nam ik cheesecake. En oh my, dat was lekker! En nu houd ik heeeel erg van cheesecake, haha! Ik eet het niet vaak, maar als ik het eet geniet ik er van :)



En nu even geen eten, maar Revlon color lipbutters. Ik vind ze erg fijn, vooral omdat het soort van kruising tussen een lipbalsem en lipstick is. De Revlon Colorlipbutters voeden goed, maar geven ook pigment af. Het varieert heel erg qua pigment, want het ligt er gewoon aan hoeveel je op doet. Ik gebruik meestal één laagje en op de foto zie je ook één laagje. De kleuren die ik heb zijn: 080 Strawberry Shortcake (links) en 090 Sweet Tart (rechts). Helaas zijn ze in Nederland moeilijk te verkrijgen, maar je kan ze bijvoorbeeld wel heel makkelijk bij bol.com bestellen.


Eerst borstelde ik mijn haar altijd met een simpele haarborstel van de Kruidvat (of het is met het (het kruidvat), maar als ik internet kan geloven mag het allebei) of van de Primark, maar een tijd geleden kocht ik dan toch een Tangle Teezer. Ik hoorde er goede verhalen over, dus ik was erg benieuwd. Nou, ik zal je vertellen, ik vind hem ook fijn! De Tangle Teezer gaat erg makkelijk door je klitten heen en laat ook een mooie glans achter. Ook dit is weer moeilijk te verkrijgen in Nederland, maar online of in sommige kapperszaken kun je het wel kopen. Echt een aanrader!



Dan even iets compleets anders, namelijk dit hempje. Het komt van de Primark en kostte volgens mij 
€3,50. Ik vind het een erg leuk hempje en heeft ook een apart patroon achtige iets, wat je wel op de foto hierboven kan zien. Op de tweede foto komt hij wel erg apart over, maar hij is mintgroen. Ook mijn muren zijn daar raar, want eigenlijk zijn ze geel. Het hemdje is erg simpel, maar hij is toch net iets anders, I like it :)


Youtube video's kijk ik eigenlijk altijd wel, maar de laatste tijd ben ik een beetje obsessed met de vlogs van Zoella. Ik vind ze gewoon zo leuk! Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen, haha!

Dit waren mijn favorieten weer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en niet te veel honger hebben gekregen bij de cheesecake foto, haha! Liefs, Tess

3 comments:

  1. Same favorites, haha! Cheesecake is zoo lekker en ik ben ook heel erg obsessed door de vlogs van zoella. Ze is zo leuk

    ReplyDelete
  2. De vlogs van Zoella vind ik ook heel leuk! Tanya's vlogs vind ik trouwens ook helemaal top! :) En cheesecake is zo lekker <3

    ReplyDelete
  3. De Tangle Teezer wil ik ook nog wel een keer proberen!

    ReplyDelete