Monday 19 August 2013

Ik sta op de Ikea cover!


Ikea is mijn favoriete winkel als het gaat om meubelen voor in mij kamer. Mij hele kamer komt ongeveer van de Ikea. Mijn bed. Mijn bureau. Mijn gordijne. Mijn nachtkastje. Mijn planken. En dan heb ik nog niet eens alles opgenoemd. Toen ik samen met mijn zus hoorde dat je een foto vanjezelf kon laten maken voor op de Ikea cover. Het was ook nog is gratis, dus we gingen er heen! Er stond een stoel voor een green screen en daar moest je in gaan zitten. Er werd een paar keer geklikt en dat was het. Over een halfuurtje kon je je Ikea folder ophalen. Mijn foto vind ik niet echt goed gelukt, maar ik vind het wel leuk dat ikzelf op de voorkant sta :)


3 comments:

  1. Aan superleuke actie, wat hebben ze dat goed bedacht! Ik dacht even dat je nationaal op de Ikea cover stond, hahah :)

    ReplyDelete