Monday 12 August 2013

Eat cake because it's somebody's birthday somewhere






Gisteren vierde ik mijn verjaardag voor mijn familie. Het was heel erg gezellig! Zelf had ik een cake gebakken en had ik met mijn zus wraps gemaakt. En ik kreeg natuurlijk ook cadeautjes! Ik heb wat dingen op de foto gezet, niet alles. Mijn vakantie is erg leuk geweest tot nu toe. Ik ben de eerste 2 weken naar  Spanje geweest en daarna was ik een week thuis. De week daarna waren ook vriendinnen van mij thuis, dus daar heb ik heel erg veel mee gezwommen, gelogeerd en afgesproken. Deze 2 weken worden wat rustiger want nu zijn er minder mensen thuis. Meer tijd om te bloggen dus! Sommige mensen beginnen over een week al, maar ik heb gelukkig nog 3 weken :) Liefs, Tess

3 comments:

  1. Leuke post! ik ben btw jaloers op je camera haha!
    Ik follow je nu op bloglovin

    www.iwritecreative.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Leuk dat je naar spanje bent geweest! Het was vast heerlijk daar :) Gefeliciteeerd nog en wat een super gave kado's heb je gekregen! Die camera wil ik ook zozozo graag hihi. Nog een fijne vakantie verder :) Liefs

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd meid! :3 x

    ReplyDelete