Wednesday 15 May 2013

Een ei pellen in 10 seconden?

Yes ik heb weer internet! Nu kan ik weer lekker gaan posten en reageren op jullie artikels :)

Een (gekookt natuurlijk ;)) ei pellen, je kent het wel. De ene keer gaat het heel goed en is je ei mooi en de andere keer is je ei helemaal verpest. Zitten er gaten in omdat je ei mee hebt getrokken bij de schil, velletjes die er niet af willen, erg irritant. Maar ik kwam op een filmpje waar je een ei in 10 seconden kan pellen! Zelf had ik niet echt een beeld er van hoe ze dat zouden doen, maar de manier waarop ze het doen is echt bizar! Ik heb het ook uitgetest, en als je wil weten of het werkt moet je verder lezen!




Eigenlijk kon ik gewoon niet geloven dat het kon. Het ziet er namelijk echt bizar uit. Dat je het ei er gewoon uit kan blazen?! Ik testte het voor jullie of het kon!

Nou ik zou je vertellen het kan niet. Of ik doe het gewoon helemaal fout of het is iets anders. Ik heb het 2 keer geprobeerd, 1 keer met een koud ei en 1 keer met een warm ei. Met het pellen lukt het nog wel maar dan ben ik al over de 10 seconden. En het blazen? Tja, er kwam niet echt beweging in!

Jammer dat het niet werkte, maar het was leuk om het uit te proberen (het faalde wel een beetje maar ja..)

Liefs,

Tess

No comments:

Post a Comment