Saturday 13 October 2012

Yes, ik heb een Moleskine!

Ja, je hoort het goed, ik heb een Moleskine. En ik ben er super blij mee. Vooral omdat het ook echt heerlijk tekent. Je merkt ook gewoon echt dat dit hele goede kwaliteit is. Misschien denk je, hoe kan je dat nou voelen als je tekent? Maar ja, als je er zelf één hebt, denk ik dat je het ook wel merkt. Nu heb ik er genoeg over gezegd, ik ga hem aan jullie laten zien!




Zelf vind ik zo'n boekje van zichzelf al heel erg mooi. De Moleskine die ik heb is: Sketchbook Large €17



Als je dan eindelijk een Moleskine hebt, ga je er natuurlijk in tekenen. Jammer genoeg had ik niet heelveel tijd, maar het is me gelukt om er 1 te maken. Zelf vind ik hem persoonlijk best goed gelukt. En nu het vakantie is, kan ik er dus nu meer in gaan tekenen.

Zouden jullie het leuk vinden als ik andere tekeningen heb gemaakt, dat ik die laat zien?

Ik wil mijn zus heel erg bedanken om dit geweldige cadeau te geven!

3 comments:

  1. Leuk getekend! Ik vind Moleskines geweldig, maar op dit moment zou ik er geen willen. Ik denk echt dat ik er dan te weinig mee doe en da's zonde. xx

    ReplyDelete
  2. Mooie tekening! Zelf wil ik er ook heel graag een!

    ReplyDelete